Folkedans » Galleri » Mandø 2019
Udflugt til Mandø

Lørdag den 15. juni 2019 var HIF folkedanserne på udflugt til Mandø
Vi var i alt 36 personer med på udflugten. Vi kørte med bus fra skolen i Hatting kl. 9.00 og havde opsamling ved Super Brugsen i Løsning. Lidt syd for Kolding kørte vi ind på en rasteplads, hvor vi havde mulighed for at gå på toilet. Derefter fortsatte vi til vadehavscentret, hvor vi var ca. 11.30 - Der fra kørte vi med Mandø Bussen til Restaurant Vadehavet, hvor vi havde bestilt frokost. Efter spisningen havde vi en guidet fortællings tur på ca. 1 time. - Ca. kl. 16.00 tog vi afsked med øen og var hjemme igen ved 18-tiden. Vi havde alle en rigtig god tur med mange gode oplevelser.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies. Læs mere om Cookies her >>
Hatting Idrætsforening | Grønhøjvej 11 Hatting | 8700 Horsens | CVR nr. 32636586 | hifhatting@gmail.com